شنبه , 18 می 2024

محسن ابراهیم زاده خواننده فینال آسیا در آزادی شد

محسن ابراهیم زاده خواننده فینال آسیا در آزادی شد

محسن ابراهیم زاده یکی از محبوب ترین چهره های حال حاضر موسیقی ایران روز شنبه در فینال لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه آزادی تهران اجرای زنده موسیقی خواهد داشت.

محسن ابراهیم زاده خواننده فینال آسیا

نه بانی و نه مظفری؛ محسن ابراهیم زاده خواننده فینال آسیا

محسن ابراهیم زاده خواننده جوان و پاپ موسیقی کشور ایران، قبل از بازی روز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برای هواداران تیم فوتبال پرسپولیس، موسیقی زنده اجرا خواهد کرد تا بزرگترین کنسرت ممکن در ورزشگاه آزادی ایران را برای هواداران برگزار کند.کاشت موی طبیعی

محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده خواننده فینال آسیا در ورزشگاه آزادی

این در حالی است که پیش از این گفته ها حاکی بر این بود که خواننده ها بهنام بانی و شهاب مظفری کنسرت بزرگ ورزشگاه آزادی تهران را در روز شنبه برای فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 برگزار خواهند کرد.

خواننده جوان محسن ابراهیم زاده که متولد سال 1366 است با اجرای تیتراژ برنامه مهتاب به چهره ای شناخته شده در موسیقی تبدیل شد و خیلی سریع به یکی از چهره های محبوب در عرصه موسیقی تبدیل شد.

اجرای زنده موسیقی در کنار برنامه های دیگری که برای تماشاگران تدارک دیده می شود از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این بازی به حساب می آید. در این میان قرعه به نام این هنرمند کشورمان (محسن ابراهیم زاده) افتاد تا در اولین بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی ایران انجام می شود، محسن ابراهیم زاده حضور پیدا کند.