پنج‌شنبه , 23 می 2024

فال روزانه جمعه 25 مرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/5/25

فال روزانه جمعه 25 مرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/5/25 :همراه با معنی و فال اصلی و واقعی امروز:برای آگاه شدن از اتفاقات جالب پیش رویتان با فال و طالع بینی خود در سایت گمرک 98 همراه شوید.

فال 25 مرداد 98

همراهان عزیز,محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد. فال تولد امروز خود را ببینید.

فال 25 مرداد 98
فال 25 مرداد 98

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه

اخیراً شما تنش ها و استرس زیادی را تجربه کرده اید. نیروهای زیادی در زندگی شما در جریان اند که ناگهان به تعارض و تضاد می رسند. افرادی که مدتها در یک مسیر با هم بوده اند امروز با چالش روبرو می شوند. شما امروز چقدر از لحاظ روانی و جسمی برای این مسائل آماده اید؟ قدرت بدنی شما امروز در مقابل بادهای کوبنده به امتحان گذاشته می شود. امروز شما همه دستاوردهای رمانتیک خود در چند هفته گذشته را با هم ترکیب می کنید. انرژی قوی و آرامش بخشی در هوا وجود دارد. زمان بسیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن احساسات به نحوی مثبت است. جریانی واقعی وجود دارد و ارتعاشات امروز برای ایجاد روحیه هارمونی مناسب است. شاید شما زیاد عشق را احساس نکنید، ولی اینکه با هم باشید خودش حس خیلی خوبی دارد. خیلی زود در مورد هر مسئله ای قضاوت نکنید. با آنکه دسته بندی مسائل و کارها به نظم فکری کمک می کند، ولی اگر هر چیزی را جدا کنید و کنار بگذارید ممکن است در بلندمدت اصلاً نگاهی به آن نیندازید.

www.Gomrok98.com

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما انگار روی صندلی داغ نشسته اید. دیگران شما را در موقعیتی قرار می دهند و برای این کارشان ظاهراً دلیلی دارند. این حس ناراحت کننده می تواند در شما تنش ایجاد کند و واکنشی افراطی نشان دهید. حواستان به همه مسائل مربوط به این موقعیت باشد و بعد از فکر کردن واکنش نشان دهید. کل این موقعیت ممکن است فقط یک سوء تفاهم باشد. با احترام و مهربانی، وضع موجود را در سطح تعادل نگه دارید. امروز پیچیدگی هایی در مورد روابط صمیمی و شخصی شما پیش می آید. شما حس می کنید که نمی توانید به فردی که برایتان مهم است دسترسی یابید. انرژی امروز نشان می دهد که شما از نزدیک شدن به او و حرف زدن درباره مسئله مهمی با او می ترسید. اگر بتوانید بر ترس تان غلبه کنید، شانس زیادی وجود دارد بتوانید پلی به فاصله بین تان بزنید.

www.Gomrok98.com

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه

اگر شک داشته اید که آیا باید رژیم بگیرید یا خیر، باید بگوییم امروز روز خوبی برای شروع آن رژیم است. اگر از آن دسته افرادی هستید که لازم نیست به چیزهایی که می خورید دقت کنید، که خوش به حالتان! ولی در هر صورت بهتر است از غذاهای سنگین پرهیز کنید. از شکلات زیاد خوردن پرهیز کنید. الگوهای فکری امروز با نحوه عمل یا رابطه نزدیکی که با فردی دارید تداخل دارند و شما سعی دارید آنها را برطرف کنید. امروز این مسائل رو می آیند و شما می توانید دلایل مشکلات فعلی را به روشنی مشاهده کنید. شانس زیادی هست که بتوانید این موقعیت را پشت سر بگذارید، البته در صورتی که در این مورد با آن فرد خاص صحبت کنید. حداقل او حرف های شما را درک می کند.

www.Gomrok98.com

فال روزانه برای متولدین تیر ماه

امروز باید بیشتر از خود گذشتگی نشان دهید. شما از تعهدات و انتظاراتی که از شما می خواهند شکایت می کنید و کاری که باید را انجام می دهید. بر خلاف انتظارتان شما از تجربه چیزهای بیشتری یاد می گیرید. شاید از آسایشگاه سالمندان دیدن کنید و مجذوب داستان های سال های جنگ شوید. چشم و دلتان را باز نگه دارید. شما معمولاً در نشان دادن خودتان به طرف مقابل مشکل ندارید. امروز بجای آنکه خود واقعی تان باشید، در این رابطه، باورها و نظریه های خاصی را بیان می کنید. وقتی می بینید که این مسئله بر توانایی شما به نزدیک شدن به هم تأثیر می گذارد، می خواهید تغییر کنید. در محل کار، با اتفاقاتی که می افتد بیشتر و بیشتر تعجب می کنید. نمی دانید چیزهایی که انتظار داشتید اتفاق می افتند یا خیر. همه کارها و فکرهای کاری را کنار بگذارید و با جریان پیش بروید.

www.Gomrok98.com

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه

امروز شما به این موضوع فکر می کنید که به مسافرت بروید یا با دوستانتان مهمانی بگیرید. امروز متوجه می شوید که این شما هستید که باید کارهای برنامه ریزی را صورت دهید. این زیاد شما را اذیت نمی کند، زیرا می دانید که می توانید درست انجامش دهید. چرا درباره انجام کاری دیگر و برنامه ریزی چیز خاصی نمی اندیشید که دوستانتان اصلاً به ذهنشان هم نرسیده است؟ امروز شما نیاز دارید که در رابطه شخصی و صمیمی خود کمی به آرامش برسید و از آن دوره ناراحتی ها و رنجش هایی که فراز و نشیب رابطه شما بودند فاصله بگیرید. در نهایت بعد از این استراحت حس می کنید که بار سنگینی از روی دوشتان برداشته شده است. می توانید آرام بگیرید و با ذهن بازتر و اعتماد به نفس بیشتری به کارهایتان رسیدگی کنید.

www.Gomrok98.com

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه

تنشی که در فضا موجود است چیزی است که شما نیاز دارید تا از مسائل ناخودآگاهی که بر رفتارتان تأثیر دارد آگاه شوید. چیزهایی زیادی در دل دارید که باید بار آنها را از دلتان بردارید. هرچه در مورد درد و رنجی که افراد برایتان درست می کنند راستگوتر و صادق تر باشید، عشق بیشتری دریافت خواهید کرد. راه های ارتباطی را باز نگه دارید. فکر احتمالات موفقیت های آینده است که باعث می شود تلاش بیشتری بکنید و رابطه خود را بهتر کنید. انرژی امروز شما را تشویق می کند که اهداف و برنامه های خود را تعیین کنید و بحث و گفتگوی صریحی در مورد به ثمر رساندن آنها با هم خواهید داشت.

www.Gomrok98.com

فال روزانه برای متولدین مهر ماه

اکنون لحظه ای رسیده است که باید خلاقیت داشته باشید و دیگران نگران نباشید که استعداد ندارید. چه کسی می تواند دقیقاً بگوید “استعداد” چیست؟ در مورد عشق، عشق زندگی شما درست جلوی رویتان است و جای دوری نیست. چشمتان را باز کنید و خوب اطرافتان را بنگرید. شاید بهترین شریک زندگی شما فردی باشد که هر روز او را اطرافتان می بینید. بعد از آنکه شریک زندگی تان را پیدا کردید نوبت به آن می رسد که از مصاحبت با هم لذت ببرید و این موفقیت را جشن بگیرید. در حال حاضر باید آرامش داشته باشید و کارهایتان را کندتر جلو ببرید. باید به هم فرصت بدهید تا رابطه شما شکل بگیرد و عمیق تر شود. لحن تهاجمی و پرخاشگرانه در همه مکالمات نفوذ می کند. مراقب باشید که در محل کار چه کسانی با شما لحنی پرخاشگرانه دارند. مستقیماً با آنها حرف بزنید و با صداقت احساستان را بگویید. شما لایق این نوع رفتار نیستید.

www.Gomrok98.com

فال روزانه برای متولدین آبان ماه

شما روی پروژه هایی کار می کردید که در چند هفته گذشته به شما احساس خوبی می دادند. به خصوص پروژه هایی که به یافتن استقلال در کارتان کمک می کنند. در این روند، شما مهارت های تازه ای پیدا کرده اید و برای استفاده از آنها اعتماد به نفس کافی دارید. امروز نیروی درونی و اراده شما این روند را کامل می کند و شما به اهدافی که می خواهید می رسید. شما امروز ناراحت هستید و دلیلش را نمی دانید. زمان خوب و خوشی پیش روی شماست، ولی اگر با روحیه بدی آغاز کنید، آرامش یافتن برایتان سخت می شود. اگر شما و عشقتان دارید کار خاصی انجام می دهید، یا آن را کنسل کنید یا سعی کنید تمامش کنید. روند تازه ای آغاز می شود که برای چند هفته آینده ادامه می یابد. این روند در ارتباط بین شما و افراد در محل کارتان مشکل ایجاد می کند. کلید غلبه بر آن این است که جسور و سمج باشید.

www.Gomrok98.com

فال روزانه برای متولدین آذر ماه

امروز حس می کنید که دیوارها شما را خفه می کنند و اضطراب دارید که بیرون بروید. عشقتان امروز دوست دارد در منزل بماند. نگذارید این مسئله تبدیل به دعوا شود. سازش کنید. برای شم بیرون بروید و بعد به خانه بیایید و تلویزیون تماشا کنید. اگر مجرد هستید بیرون بروید و با دوستان خود گپ بزنید. اگر دوست داشتید عشقتان را به جای منحصر بفردی ببرید، انرژی امروز فرصتی به یادماندنی فراهم می کند. این قراری رمانتیک می شود و شما آن را پنهان می کنید ولی مدتها در خاطرتان می ماند. در محل کار فردی سعی می کند مانند عروسکی شما را بازی دهدو مواظب باشید و نگذارید که دیگران از استعدادهای شما سوءاستفاده کنند و از شما کارهایی بخواهند که در شرح وظایفتان نیست. ذات شما طوری است که سریع جواب مثبت به آنها می دهید، ولی در واقع باید جوابتان منفی باشد.

www.Gomrok98.com

فال روزانه برای متولدین دی ماه

آیا منتظر نامه یا پیغام مهمی هستید؟ اگر اینطور است، شاید مدتی آن را دریافت نکنید. اگر امروز این نامه نرسید، با فرد فرستنده تماس بگیرید و بخواهید که دوباره یک کپی از آن برایتان بفرستد، زیرا ممکن است نامه اصلی گم شده باشد. انرژی امروز کائنات لبخند به لب شما می آورد. اگر فرصتش پیش آمد با عشقتان بیرون بروید و جایی بروید که بتوانید آرامش بیابید و روحیه خنده و نشاط را بین خودتان زنده کنید. زمان آن رسیده که نگرانی های زندگی را فراموش کنید و کمی خوش بگذرانید. مسائل و مشکلات محل کار به نقطه اوج خود رسیده اند. بجای آنکه محیطی پر از همکاری و نشاط کاری وجود داشته باشد، انگار شما قدم به میدان جنگ گذاشته اید. گارد خود را بگیرید و سعی کنید نظرات خشنی ندهید که به اشخاص بر بخورد.

www.Gomrok98.com

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه

شاید متوجه شوید که امروز با مخالفت دیگران روبرو هستید، به خصوص در مورد احساسات تان. به نحوی حس می کنید تهدید شده اید. نگرش تهاجمی باعث می شود که حس کنید تحقیر شده اید یا ارزش توجه دیگران را ندارید. اینکه شما صلح، آرامش و هارمونی می خواهید به معنای تحقیر شدن نیست، ولی بعضی ها اینطور فکر می کنند. این ویژگی ها نقاط قوت شما هستند، نه نقاط ضعفتان. یک موقعیت رمانتیک باعث می شود که دلتان نرم شود. زیرا شما از تمام شدن مورد قبلی که برایتان خیلی مهم بود، دلتان سنگ شده بود. فردی که با او آشنا می شوید درد و رنجی که بخاطر دفعه قبل حس می کردید را از بین می برد و به شما کمک می کند که دوباره به قدرت عشق ایمان بیاورید. شما امروز در محل کار با افراد ارتباط برقرار می کنید که دیگران نمی توانند. این به شما مزیت می دهد. شما توانایی خدمت کردن به عنوان پلی بین شخصیت ها و دیدگاه های مختلف را دارید. این مهارت ها به کارتان می آیند.

www.Gomrok98.com

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه

امروز کارهایتان تغییر جهتی ناگهانی دارند، پس آماده باشید. این شبیه انحرافی آزاردهنده در مسیر شما می نماید، ولی اگر به حرکت خود ادامه دهید، می بینید که این مسیر شما دقیقاً همان مسیری است که باید دنبال کنید. امروز روز عقب نشستن و نگاه کردن نیست. خودتان را جمع و جور کنید و قبل از آنکه دیگران به جای شما وارد عمل شوند کاری بکنید. انرژی امروز شما را وارد قلمرو جدیدی در حوزه کاری تان می کند. یک تماس خاص می تواند تبدیل به چیز خاص و عمیقی شود. اگر در رابطه ای صمیمی و نزدیک هستید، انتظار داشته باشید که امروز به چیز عمیق تر و بزرگتری بدل شود. شما در محل کار نحوه رسیدن به موفقیت را یاد گرفته اید پس معطل نکنید. یک ایده را مد نظر قرار دهید و با آن جلو بروید. شما پتانسیل پیشرفت های بزرگ در محل کار را دارید. پس از انرژی امروز بهره بگیرید و آن را هدایت کنید. امروز هیچ چیزی نمی تواند جلوی شما را بگیرد و مانعتان شود.