یکشنبه , 19 می 2024

53 درصد تخفیف خرید دستگاه تصفیه کننده آب خانگی (فقط امروز)

دستگاه تصفیه کننده آب خانگی

دستگاه تصفیه کننده آب خانگی اس اس وی مدل MaxTec X700 به همراه فیلتر بسته 4 عددی امروز با تخفیف 53 % درصد به فروش می رسد.

نقد و بررسی اجمالی

این دستگاه با وزن ۱۵ کیلوگرم به بازار عرضه شده و در دسترس قرار دارد و می‌توان از ویژگی‌های کلی آن به فرآیند ۷ مرحله‌ای مینرال (املاح معدنی) و قلیایی‌ساز اشاره کرد. یکی از مسائلی که درباره دستگاه‌های تصفیه آب حائز اهمیت است را می‌توان ظرفیت آن عنوان کرد؛ ظرفیت دستگاه تصفیه آب اس‌اس‌وی مدل MaxTec X700 که برای مصارف خانگی مورد استفاده است، ۱۲ لیتر است. سیستم فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب اس اس وی مدل MaxTec X700 از نوع اسمز معکوس بوده و دقت آن هم معادل ۰/۰۰۰۱ میکرون است که می‌توان آب را بسیار دقیق تصفیه کند. اینطور که پیداست، تعداد فیلترهای این دستگاه ۷ عدد بوده و شامل فیلترهای مختلفی می‌شود که می‌توان به فیلتر الیافی پلی پروپیلین، فیلتر کربن اکتیو گرانول، فیلتر کربن بلاک، فیلتر ممبران، فیلتر کربن نهایی، فیلتر مواد معدنی و فیلتر قلیایی اشاره کرد که هرکدام در تصفیه‌سازی آب نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. همچنین این فیلترها می‌توانند از ذرات معلق در آب تا 5 میکرون، کلیه املاح مضر (نیترات، نیتریت، جیوه، آرسنیک، سرب، آزبست، فلوراید، مواد شیمیایی آلی، سموم آفات نباتی و سایر)، باکتری، ویروس و میکروارگانسیم‌ها، شوری آب، کدری، رنگ، بو و طعم نامطبوع آب، کلیه رسوبات احتمالی آب و کلر هم جلوگیری کنند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده و نظرات کاربران، می‌توان عمر فیلترها را در حدود 1 سال توصیف کرد. البته ممکن است که این عمر فیلترها می‌تواند با سختی‌های مختلف آب در مناطق مختلف کمتر یا بیشتر هم بشود. این فیلترهای تصفیه آب می‌توانند تا ۹۹ درصد در حذف ناخالصی‌ها دقت و کارایی داشته باشند. منبع تغذیه این دستگاه تصفیه آب را می‌توان برق با ولتاژ ورودی 220 ولت دانست. همچنین شاهد وجود یک آداپتور هستیم. گفتنی است که این دستگاه تصفیه آب قابلیت نصب روی یخچال را هم دارد. بهتر است بدانید که منبع این دستگاه‌های تصفیه آب می‌تواند به صورت یک ذخیره کننده آب آشامیدنی سالم برای شما کارایی داشته باشد و در زمان نبود آب و یا قطع بودن آب، می‌توان از آب ذخیره شده در آن استفاده کرد. آب تصفیه شده توسط این دستگاه فقط مناسب آشامیدن نیست، بلکه می‌توان از آن برای آبیاری گیاهان و یا پر کردن آب آکواریم‌ها هم استفاده کرد.

در صورتی که قصد دارید آب آشامیدنی مورد مصرفی شما دارای کیفیت، سلامتی و پاکی بالایی باشد و در زمان استفاده از آب آشامیدنی دارای خیالی آسوده از مصرف آن باشید و نسبت به سلامت آن اطمینان حاصل کنید، دستگاه تصفیه کننده آب اس اس وی مدل MaxTec X700 می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما باشد.

قیمت واقعی : 3/100/000 تومان

قیمت با تخفیف : 1/469/000 تومان

ما این دستگاه را با تخفیف ویژه در سایت دیجی کالا قرار داده ایم . جهت مشاهده محصول و خرید از طریق لینک زیر اقدام فرمایید.

لینک خرید دستگاه تصفیه با تخفیف 53 %