پنج‌شنبه , 28 مارس 2024

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله دوم 9 مرداد 99

ایران خودرو 9 مرداد 99

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله دوم 9 مرداد 99.

ادامه متن خبر را از وب سایت گمرک 98 مطالعه می فرمایید…

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگیهاي مجاز می رساند شرکت ایران خودرو در راستاي پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله دوم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی که درطرحهاي قبلی انتخاب نشده اند می توانند در این طرح با شرایط ذیل بدون نیاز به دریافت مجدد کد کاربري و کلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداکثر 3 ماهه خواهد بود.

تاریخ و نحوه ثبت نام: طــرح فــروش فــوق العــاده(3 مــاهه) مــحصـــولات ایــران خــودرو مــطـابق جــدول ذیــل روز پنجشـنبه 9 مرداد 99 شــروع و تا 11 مرداد 99 ادامه خواهد داشـت. حداکثر 3 روز کاري پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید.

مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربري و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می باشد. لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربري و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

شرایط عمومی بخشنامه:

1 .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت هاي ایران خودرو و سایپا 48 ماه می باشد.

4 .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت هاي بانکی به نام خود براي واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام براي مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می گردد، می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

8 .انتخاب شدگان در طرح هاي قرعه کشی قبلی امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.

9 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

10 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی براي دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتري خودرو نیز الزامی است.

11 .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته1 :

براي متقاضی داراي پلاك فعال انتظامی (نصب برروي خودرو) براي خود یا هر یک از اعضاي خانواده، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته2 :

کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی و یا داراي پلاك انتظامی فعال براي خود یا هریک ازاعضاي خانواده خود، باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبت نام درکلیه طرح هاي فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

قیمت فروش مرحله دوم ایران خودرو 9 مرداد 99
قیمت فروش مرحله دوم ایران خودرو 9 مرداد 99