پنج‌شنبه , 18 آوریل 2024

خط تولید پراید متوقف می شود! امنیت تیبا و پراید چه تفاوتی دارد؟

خط تولید پراید متوقف می شود! امنیت تیبا و پراید چه تفاوتی دارد؟

با وب سایت گمرک 98 همراه باشید و ادامه متن خبر را مطالعه کنید.

امنیت پراید و تیبا هیچ تفاوتی باهم ندارد

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس می‌گوید خط تولید پراید به دلیل نا ایمن بودن متوقف شد اما تیبا که به عنوان خودروی جایگزین از آن نام برده می‌شود، نیز امنیت چندانی ندارد.

بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت درباره گرانی پراید پس از انتشار خبر توقف خط تولید این خودرو، گفت: سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره قیمت‌گذاری خودرو شفاف نیست زیرا در ماه‌های گذشته بدون معرفی خودروی جایگزین حرف از خط توقف خط تولید پراید می‌زدند.

امنیت تیبا و پراید تفاوتی ندارد

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دنیا 2 سال پیش از توقف خط تولید یک خودرو، توضیحات لازم درباره کیفیت و امکانات خودروی جایگزین را به مصرف کننندگان ارائه می‌کنند، افزود: خط تولید پراید به دلیل نا ایمن بودن متوقف شد اما تیبا که به عنوان خودروی جایگزین از آن نام برده می‌شود، نیز امنیت چندانی ندارد.

وی با بیان اینکه تصمیم گیری‌ها در صنعت خودروسازی اصولی و منطقی نبوده و برای حل مشکل مصرف‌کنندگان نیست، اظهار کرد: خودروسازان در تلاشند با تصمیماتی مانند جایگزین کردن تیبا به جای پراید ستون به ستون کرده و اعتبارات موردنیاز برای پرداخت حقوق پرسنل و… را تامین کنند و خود را سرپا نگه دارند.